Nu har Emilia sommarlov

Emilia gick sista veckan på dagis den här veckan..så nu har hon 6 veckors sommarlov. :D

Roger är iväg med bastubåt, med några på jobbet, så jag har karl-fritt..o har hyrt film o har massa gott godis.. trodde barnen skulle somna tidigt..vilket Wilma gjorde... redan halv 7 däcka hon....

Halv åtta sa jag godnatt till Emilia, eftersom hon klia sig i ögonen av trötthet o gäspa käken ur led nästan... o så är det ju hennes lägg-tid...
halv elva ser det ut såhär.... :D
Ser hon trött ut eller???

Kan säga att hon somna för 5 minuter sen - 22.45... så nu ska jag sätta igång min film. Finally!
Är en svensk film, så jag behövde ha tyst, sovande barn med andra ord.. ;)

Förresten, kommer fler bilder från Åland.
Pappa tog också massvis med bilder... då ska ni få se bilder från vår triathlon, i måndags, o massa annat skoj.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0