Midsommardagen, 26 juni

Lördagen var det full aktivitet.... badminton, beach-tennis, ut o ro med roddbåten..

..cykling...

....slåss om vem som ska gunga...o vem ska ge fart...

...mera bad... till o med jag bada idag.. :D.. o så blev det även
bastu-bad för hela konka-ronkan.

Lite jordgubbs-drinkar

Lite smurffi-dricka

.... en liten glad bebis :)


Dagen avslutades med sjukamp... vi var uppdelade i 2 lag med 4 pers i vardera (barnen låg o sov tidigt den här kvällen).
O självklart vann ju laget jag var med i... heja mig, Caroline, mamma o Olof!!!!! hihi

Grenarna var:
- Fresbee-golf, basket, boll i hink, pilkastning, ringar på pinne, boule o så avslutades det med kubb... vårt lag vann med 99 poäng  överlägsna... ;)

Vi vart attackerade av helt sjukt många mygg.. men vi har lösningen på allt hihi

haha... o vi var INTE fulla, just so u know :)
Bara väldigt, väldigt glada... o väldigt fnittriga.

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Hahahahaaha, arafat o hans påskägg till fru!!!! Hahaha. LInda ser fan läskig ut på den bilden, en sann irakier!!! =)

2010-07-02 @ 23:49:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0