Blå lagunen

15 juli åkte vi till "blå lagunen" ute på Ekerö, Stockholm.
Turkost vatten (som tyvärr inte syns riktigt på bilderna), jättefin sand..tyckte vi när vi kom dit.

NÄr vi åkte hem, hata vi sanden...damm-sand kalla vi den.... sanden var överallt, o bilen var helt dammig både inuti o utanpå när vi kom hem.
Skönt o bada i lagunen var det i alla fall..


Lunchdax... sallad fur alle...

Roger kör sommar-frissan (första gången någonsin för honom).
Har aldrig sett nån så nervös någonsin, när han stod med trimmern i handen. :D

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Jävla damm-sand ja!!! Usch!!! =) Fan jag vill va så där brun som jag är på den där bilden igen. Man har ju tappat all jävla färg pga skitväder när man väl är ledig. :(

Hehe, skulle velat se när han rakade av sitt älskade hår. ;)

2010-08-02 @ 00:44:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0