Lilla kräftskivan

I fredags blev vi bjudna på en mini-kräftskiva hos mami o papi kl.19.
Linda o ungarna var också där.... vi blev kvar fredag - söndag. Sa när vi åkte att det blev som en liten minisemester, hihi...
Lite mindre kräftor sen förra veckan, men gu så gott det var.

T.o.m. mamma åt kräftor...eller trei alla fall. ;)

Wilma la vi ganska direkt efter vi kom hem till dom.. o hon låg inte kvar där vi la henne några timmar tidigare. :D

Det fanns en 120-säng i rummet, men vi låg alla 4 på golvet ändå... var ju så mysigt o ligga i hörnan sist. :)

Enda tråkiga med kvällen var att jag var dunder-förkyld... kände mig helt däckad emellanåt.
Lördagen däremot var jga mer död än levande, då hade jag fått feber också.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0