Emilias första riktiga promenad....

....helt på egen hand!! :)

Vi föräldrar satte munkavle på oss, så ni slipper höra våra tjocka halsar (känns som vi har halsfluss).
Har varit sjuka i över 2 veckor nu....

Men det var inte det vi skulle prata om....
Första gången Emilia överraskade oss, var i onsdags (4 mars).
För er som vet hur vi bor..... hon började gå från altandörren i vardagsrummet, och fortsatte in till diskbänken i köket, där Roger stod. Vi höll på o trilla baklänges.

Hon som gick första gången i juldagarna, max 5-6 steg... för att sen helt plötsligt sluta med det. Och nu börja hon igen, över 2 månader senare.
O nu vill hon gå hela tiden mellan oss två. :)
Hon blir så ivrig så fort hon närmar sig våra armar, o nästan kastar sig i famnen på oss...



Strax över 13 månader blev det....

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

åååh! du vet att jag vet preciiis hur det är! fast min unge är en smula äldre, och inte direkt vill gå hela tiden. åka rutschkana däremot, DET vill hon!

2009-03-10 @ 21:55:25
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: rebecka.

Vad duktig hon är på att gå :)



Kan hon ställa sig upp själv, från golvet?



Moa har inte förstått hur man gör det ännu

2009-03-18 @ 07:35:20
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0