God Jul - Julafton 2009

Vi firade julafton hemma hos Rogers mamma, Emilias farmor.
Hela Rogers familj var där med sina barn.
Åt massa god mat.....

Här står de o tittar efter tomten... :D

....o tomten kom...hahaha

 o Emilia drunknade i alla julklappar.
Helt sjukt mycket fick hon.... var från oss, från Rogers familj o från min familj.. så det blev en hel del.
Dessa 2 stora paket plus halva soffan till vänster....



O riktigt nyfiken på tomten var hon. :)


Hon stod verkligen o väntade på att tomten o hjälpredorna skulle säga hennes namn... hihi

Emilia var supernöjd med sina julklappar...


O trött vart hon till slut...

vi åkte hem  så vi var hemma vid 11, o Emilia slockna som en klubbad säl så fort vi la henne i hennes säng. :)

Självklart var lilla tomtenissen Wilma där också. :)
Men hon sov mestadels.


Finns inte så många bilder på mig... mestadels jag som håller i kameran.
Hade i alla fall på mig en svart klänning, med strass-spänne under bysten (som tyvärr inte syns på bilden) som jag var tvungen o springa o panik-köpa på självaste julafton.
Satte på mig en svart klänning hemma, som jag tänkt ha på mig.. men märkte att tuttarna o bh:n inte passade in riktigt... så det var panik-springa till centrum.. som tur var hitta jag en klänning på Gina Tricot för 399 kr .. :D

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

vilken härlig julaftonskväll ni verkar ha haft! det syns verkligen att Emilia är nyfiken och förväntansfull inför Tomten!



det där med kläder ja. hmm. om det är nån gång i livet man med gott samvete kan titta in i sin garderob och säga "jag har inget att ha på mig" så är det väl under och precis efter en graviditet. jisses. jag masar runt i myskläder, mammabyxor modell gosiga men inte särskilt snygga och mattias fred perry-koftor. de är ju ungefär det enda som går om mig på både höjd och bredd just nu!

2009-12-29 @ 23:51:02
URL: http://ullrika.se
Postat av: Sofie

Sv. 3,8 var ju inte särskillt stort.. men 4,4 däremot :P oj oj.. hihi.

Jag vägde 4,1 när jag föddes och mamma säger att jag var "övermogen" när jag kom ut.. haha.. naglarna tex var så långa och jag var stor.. så jag borde egentligen kommit ut tidigare än vad jag gjorde :P

2009-12-30 @ 10:47:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Linda

vad lustig tomten såg ut.

behov av klippning?;-)

2009-12-30 @ 15:09:42
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0