Inskolning - dag 6

Idag gick det precis lika bra som igår.
Kl.830-930.
Nu så sa jag hej då till henne ganska direkt efter vi kommit dit.
Emilia ville först följa me, när jag sa att jag skulle in i huset.... o så fort jag sagt att hon kan sitta kvar med fröknarna o de andra barnen, så satte hon sig ner i sandlådan igen. O fortsatte leka med sin hink o spade....

Hon var lite vinglig på fötterna idag, pga gummistövlarna! Men det gick bra ändå. :)

Imorgon är det roger som går med henne, o då ska de vara där i 2 timmar.
Mellan 915-1115.
O då ska hon få äta lunch...o köttsoppa dessutom. Spännande o höra hur det går o äta soppa själv. Det har hon aldrig gjort!!

O för mig väntar halvdag imorgon. Slutar kl.12..o sen är det klippning kl.13.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Vill se bild på ditt hår!! :)

Hihi, två utväxter lät inte så kul, skönt att det blev bättre denna gången.. :P

Förstår att du inte vill klippa page om han säger så.. men jag tror att du hade varit jättefin i det eftersom att du har så smalt ansikte..

Jag trivdes superbra i page, men nu säger L att jag är 15 ggr snyggare i långt hår än i kort.. hmm..

Antingen var jag jäkligt ful innan .. eller så är jag grymt snygg nu.. :P



Blivande modell ja.. hahaha.. men tack så mycket :)



Förresten.. Jag och Sara ville såååååååå gärna åka till Sthlm o se Etype.. men problemet är att Sara är iväg med jobb och kommer inte hem förräns på fredagen.. så vi har snällt fått inse att det inte kommer att funka :(



Puss

2009-04-09 @ 21:52:28
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0