Paket

Igår blev jag superglad. Roger överraskade mig med ett paket igår.... en trådlös hemtelefon.
De som vi haft hemma har inte varit världens bästa.... saknar högtalartelefon.... :)
Men nu har vi högtalartelefon.... det är faktiskt jätteviktigt... hihi... För då kan Emilia höra Roger när han ringer hem från jobbet. Hon blir så glad när hon får prata med honom i telefon. Hon lyser upp som en sol. :)




O på Filip & Fredrik igår kväll, så var det ett annat paket. Skratta så jag höll på o dö... o så kommentaren från Filip....haha...
Kunde inte sluta skratta, utan satt o titta på paketet under hela tävlingen igår.... haha...
Gå in HÄR o titta ni me... o se om ni skrattar minst lika mycket som mig...

Kommentarer till mig
Postat av: therese

Jag har fått den av min syster som har köpt den på KID...(hem & textil)

Ha en bra dag ni med

2008-09-18 @ 12:56:45
URL: http://isabellnicole.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hur går det med matvägran idag?



Lycka till inatt då med avvänjingen av amningen, det går säkert bra :) men blir väl några jobbiga nätter.

För oss var det typ 2 eller 3 jobbiga nätter då man kände att man ville strunta i det hela och låta henne amma men sen efter tredje natten så vart de mkt bättre.

Så, ge inte upp! Hur jobbigt det än känns inatt.

2008-09-18 @ 13:24:50
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: rebecka

Grävt fram bröstet? Hahaha. Vad kul det lät. Haha

Du får skaffa en säker BH som hon inte kan öppna :P



Bra att hon åt så mkt till lunch endå. det är ju mkt mat det!



Ja, de går nog bra ikväll ska ni se. Försök att trycka i henne extra mkt mat innan läggningen så ni slipper ha ångest om hon vaknar på natten och gråter, då vet ni ju iaf att hon är mätt :)

2008-09-18 @ 13:56:40
URL: http://www.minmoa.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0