Ny frisyr??

Vill färga om håret o ha en ny frisyr igen....
Är less på den här mörka färgen nu...och luggen... o utväxten syns ju så tydligt... men vet inte hur jag vill ha det..

O när man är inne på vecko-revyns hemsida så kan man ju inte låta bli o prova sig fram..... hihi..

Fortsatt mörkt, men kort hår kanske??


Eller som blondie???


Hmmm....njaa.... men med lite slingor i då....


Eller som curly...


hahaha....ser helt galet ut - allting!!!

Vad skulle jag passa i egentligen???

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Ser galet ut för att ansiktsfärgen är helt annan än halsen :P

Men den första bilden där du har mörkt lite kortare hår.. den va fin :) Tror du hade passat jättebra i det.

2008-10-07 @ 15:43:00
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej syster yster!

Mådde du dåligt på bilderna...hihii. Jag syftar på din hudfärg ;) Jag tror du skulle passa jättebra i den första bilden med den korta frisyren. Ha det bäst!!



Puss o kram

2008-10-08 @ 13:32:20

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0