Börjar jobba 4 december!

Efter kämpandet om att få arbeta torsdagar och fredagar under perioden 1 december - 31 april, så fick jag som jag ville till slut.

Är så glad!

Nu får jag komma tillbaka o jobba 2 dgr/vecka (8-timmars-dagar), samtidigt som jag får vara hemma med Emilia resterande dagar.

Skam den som ger sig! ;)
Hade ju rätt om att få arbeta såhär, och ser inga problem med att det skulle ställa till något på mitt arbete. Det är bara att ha en vikarie de övriga 3 dagarna.

Under denna period kommer jag självklart inte vara självklar på kundreskontran. Men det förstod jag redan innan jag ansökte om dessa dagar, och det påpekade jag även för min chef. Utan jag är nöjd oavsett var jag får vara på ekonomiavdelningen under dessa 5 månader.

Sedan vill jag självklart komma tillbaka till kundreskontran, där jag var innan föräldraledigheten, när jag kommer tillbaka på full tid i maj.


Ska Emilia gå i mina fotspår??
Med ekonomi....


Kommentarer till mig
Postat av: Tess

f-n så härligt! gott att du inte gav med dig som säkert många andra hade gjort! kram

2008-10-09 @ 21:45:24
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0