Skojsig utmaning

haha...en annorlunda o rolig utmaning fick jag av söta Sofie.

Ta den 6:e mappen o sedan den 6:e bilden o så publicerar du den på din blogg..

Spännande, då ska vi kolla upp vad det är för bild... :) Vågar jag publicera den???

Haha....bra...behövdes inget förarbete, med o dölja någons ansikte eller nåt...



Förklaring till denna bilden:

Vi skulle på min systerson Jonathans dop i Hägersten. Skulle hålla hus i ortodoxa kyrkan. När vi kom fram, ringde vi syrran o frågade var de var nånstans o då sa hon att de glömt meddela oss att dopet var kl.8 istället för kl.7, så vi gick in på en mack o köpte lite frukost som vi åt i bilen.... (jag, mamma, Hanna, Caroline o lilla Linnea).
O medans vi satt i bilen så kom det en gubbe o ville in i verkstan, men det roliga var att han hade träningsbyxor...o till det ett par knallvita loafers... .höll på o skratta ihjäl oss, så jag var tvungen o vara lite fräck o fota honom....

O han vände blixtsnabbt på huvudet mot vår bil... råkade ha blixten på.... o vi vart livrädda.. o så börjar han gå mot vår bil.... haha...o vi vet inte vad vi ska göra.. redo för o starta bilen o dra blixtsnabbt därifrån. Men så kommer han fram o bara vill prata, o tror han limmar lite på min mamma.... klockan 7 på morgon...

Ja, det var en upplevelse!!!
Haha!!

Måste lägga in en supersöt bild på Linnea (tror hon bara var 1 eller max 2 veckor gammal), hon var ju så fin inför Jonathans dop, med sin jeansklänning... som vi sen missade ändå, för då vart dopet framskjutet till 10 istället... o då orka vi inte vänta kvar längre, utan åkte hem (hade en timmes bilväg hem).
Kommer inte ihåg om det var kyrko-personalens fel eller om det var Lindas mans fel.


Jag utmanar:

ALLA!!!!! ;)
Varenda kotte som har läst denna utmaning, eller varit inne på min blogg..
Vassego!!!!
Meddela gärna mig att ni antagit utmaningen, så kan jag gå in o kika hos er.

Kommentarer till mig
Postat av: Sara

Kul utmaning. Just nu är jag på jobb, så när jag kommer hem ska jag kolla igenom mina fotomappar. Får se vad som döljer sig där =)

2008-11-26 @ 06:20:05
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

va märkligt att dels ha ett dop så inihoppsan tidigt på morronen, och dels flytta fram det två timmar utan förvarning?



söt liten nos var hon iaf! och med eller utan er närvaro blev hon ju döpt :)

2008-11-26 @ 11:58:01
Postat av: Hanna

Hahahaha. Höll på att kissa på mig när jag såg den där bilden. Fick mig ett gott skratt här innan jag ska iväg till jobbet. Fan vad kul den bilden är. Fast jag tror det bara är vi som var med som skrattar mest åt det. Det var itne att vi inte orkade vänta när tiden blev uppskjuten. Utan jag skulle ju jobba vid elva så därför kunde vi inte stanna kvar. Tråkigt, o linnéa som var så fin. Det var en viss persons fel at det blev sånt strul, nämner inga namn, men............han fick höra ett o annat sen när vi träffades vid dopfikat.

Kram kram syster yster

2008-11-26 @ 12:36:51
Postat av: Sofie

Hihi, ja det var ju en rolig bild :P



Konstigt dop ni skulle på.. Att de ändrar tid hela tiden.. ?! ..

2008-11-26 @ 17:51:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0