På fredag blir Emilia 10 månader....

....men idag ska vi iväg på 10-månaderskontroll på BVC.
Ska göra oss iordning för det nu.... så därför blir det som igår... svar på alla kommentarer kommer senare idag. :)

kram kram



Någon som har en gissning på hur stor hon blivit?
NÄr hon var 8 månader var hon 72 cm lång och vägde 9340 g.

Priset på den som gissar rätt eller kommer närmast omnämns i min blogg.
Men det bästa är väl ändå äran!!!! ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

sk man gossa på vikten oxå?

Tur jags såg det idg, skulel inte ha orka vänta en dag extra på svaret. :-)

En gisar 9593 på vikt....ängt tänker jag inte ens ge mig på. :-)

2008-11-20 @ 11:04:53
Postat av: linda..

elle rjo...75 kankse? verkar ju växa sm en tok.

nej nu ks jagut på möss/vantjakt till jonathan, och vantjakt til mary(lättare då hon vill ha rosa)

2008-11-20 @ 11:10:12
Postat av: Fia

Jag tror att hon är 74 cm lång och väger 9610 gr.

2008-11-20 @ 19:54:28
URL: http://www.metrobloggen.se/ihucudetpafia

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0