Har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av Helena .... som för den delen är superduktig på inredning. Kolla in hennes coola "crib"....

Regler:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Här kommer 7 saker ni INTE visste om mig:

1. Jag har alltid hatat o dammsuga.. men helt plötsligt har det vänt. Jag njuter av o dammsuga, det är avkoppling för mig.. Hur sjukt är inte det?? Något har gått snett.....

2. Min farmor, farfar, mormor och morfar samt min pappa är från Finland. Däremot inte min mamma. (Är själv född i Sverige).

3. Emilias mellannamn Margareta är efter hennes mormor och farmor (som båda har det som tilltalsnamn).

4. Jag har en speciell ordning, när jag ska tömma ur diskmaskin. O en speciell rutin när jag hänger upp tvätt.

5. Mina stora laster är tiramisu, mörk choklad, Riesen och salta pirat-pengar. 

6. Mina betyg i grundskolan/gymnasiet var under medel... precis så jag fick godkänt... men på komvux fick jag antingen VG eller MVG.

7. Jag är ett kontrollfreak, och istället för att lita på att andra gör något korrekt, så gör jag hellre saken själv. För då vet jag att saken blir gjord och korrekt uträtt. Speciellt inom arbetet är jag sån...


Dessa nästa är utmanade:

Sofie
Johanna
Rebecka
Diana
Tess
Tess
Caroline

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

suck jobbigt..

Ni vet redan allt om mig ;)

2008-11-05 @ 20:43:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0