Hos storasyrran med sin familj

I fredags mötte jag o Emilia upp Caroline o hennes barn Martin o Linnea på Stinsen, för att handla mat till kvällen.
Vi skulle grilla, så det blev kyckling, potatisklyftor, tsatsiki, baguette och sallad. Supergott blev det!

På kvällen satt vi o tittade på film - "No Country for old men". Helt okej film, men lite halvskum...
En riktigt kallblodig bastard var me...

LÖRDAG:
Idag har vi varit iväg på en utflykt till Bögsgård, i Sollentuna.... Vilket namn!! haha...
Sååå varmt o skönt har det varit idag! Kommer lägga upp bilder på vår utflykt imorgon (e ju hemma hos syrran nu).
Vi gick o tittade på hästar, kossor, oxar, grisar och får.... o så satt vi o tog en fika med bullar o saft.

Jag fick en toksnygg solbränna...haha...hade två linnen på mig, så bak på ryggen har jag ränder efter två linnen...blir som två stora röda ovala bollar mellan linne-ränderna...ser helt sjukt ut...haha... det måste jag sola bort fort som f....hrmm..

Pratade med Roger inatt också, och imorse... blev lite tjafs på natten, han var pruttfull,...o imorse kom han inte ens ihåg att vi hade pratat. :)

Idag har vi grillat igen - blev grillspett o till det hade vi sallad o färskpotatis..schlurp ida me...
Blir nog film här ikväll också...o massa gott godis till.

Ha en trevlig helg alla glada!

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

grillat e ju bara godast! och film med godis e inte helt fel det heller :P

2008-05-11 @ 20:15:27
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0