Grattis Emilia!

Emilia hade namnsdag i Söndags (Margareta, hennes mellannamn) och igår blev hon 6 månader.
Eftersom min blogg bråkar så blev det inget inlägg igår.

Var till BVC idag och mätte o vägde henne o så blev det en 6månaders-läkarkontroll också.
Allt såg jättebra ut... hon ligger före i utvecklingen. Sitter redan utan stöd o står på alla fyra, redo för att börja krypa. :)

70 cm lång är hon och väger 8645g. Stoooooor tjej! ;)
O när vi vägde henne ville hon sitta upp i vågen, så det fick hon göra. Hon höll händerna på våg-kanterna o satt där helnöjd.hihi.

Här hade jag lagt till en bild på  Emilia i vanliga fall, men jag kan varken länka eller lägga in bilder. Då låser sig hela datorn.

Kommentarer till mig
Postat av: A

fin blogg :)

2008-07-22 @ 14:03:16
URL: http://ajornevi.blogg.se/
Postat av: Tess

grattis emilia!

2008-07-22 @ 23:35:32
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0