Inrett skötplatsen

Dagen innan nyår var vi iväg och handlade en hylla som vi kunde ha vid skötmadrassen.
Blev ganska bra faktiskt,  med tanke på att det är trångt om utrymme. Plastförpackningen runt skötmadrassen har vi dock kvar, tills skrutten har tittat ut.

       
Taa...                             ...daa..                           ....DAAA!!!

Det var vår lilla toalett som vi har inrett. :-)
Den svarta kanten blev vi klara med i oktober eller november....tror jag det var.

Tidigare var det en jätteful kant, med alla möjliga konstiga färger. 
Den kan man ju bara inte ha....eller vad säger ni??


Kommentarer till mig
Postat av: Cissi

Hej Lola!

Har varit här inne några gånger och tittat...vilken jättefin blogg du har gjort :).
Om vi inte hörs innan dess så hoppas jag att allt kommer gå bra nu när det verkligen börjar närma sig :).
Många kramar,
Cissi

2008-01-11 @ 16:05:44
Postat av: Carola

Hej Cissi,
va roligt att du också hittat till min blogg. :-)

Tack så jättemycket för att vi fick låna bärselen av er. Super-duper-snällt....vi ska vara försiktiga med den...lovar!

Tack så mycket, jag hoppas också allt kommer gå bra. Är så nervös samtidigt som jag är fruktansvärt förväntansfull.
Vill hålla henne/honom i min famn redan nu.

Massa kramar till dig

2008-01-11 @ 16:25:42
URL: http://mynameislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0