Svar på kommentarer...

....kommer tyvärr först imorgon kväll.
Hinner inte läsa dem nu.

Har haft fullt upp igår och även idag.

Vi ska på 40-årskalas ikväll kl.18.00 hos Rogers brorsa. Så present håller på o fixas sen igår (kommer bild på det senare), sedan imorgon kl.14.00 är det 2-årskalas (Linnéa, syrrans lilla tjej).

O så ska jag o Emilia ha hunnit bada o göra oss fina innan Roger kommer hem ikväll från jobbet.
O presenten ska finputsas, och slås in. :)
O så måste jag städa lite här hemma. Inte så mycket dock... bara dammtorka och dammsuga. Eventuellt blötmoppa också. Får se....vad klockan blir! :)

Måste ju äta lunch också, när Emilia vaknar...

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0