Gomorron!

Varit vaken sen kl.7...
Höll på o skriva "varit vaken sen imorse" haha....

Har hunnit med o byta 2 blöjor på emilia (typiskt att nummer 2 alltid kommer när man precis bytt en kiss-blöja). hihi...slår sällan fel... :)
Har även plockat undan lite snabbt, tömt diskmaskin o stoppat in nytt från igår kväll (var några glas), lekt med Emilia, svarat på kommentarerna o läst på andra bloggar.

Fast nu är det dags för lite frukost känner jag... magen börjar knorra...


Kommentarer till mig
Postat av: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Jag har tatuerat in Freijas namn och 080331 mellan skulderbladen/nacken är jätte nöjd med den, men trist att man inte ser den så ofta, som andra gör.

2008-08-16 @ 08:32:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sophie

ja du, flås... vad är det? haha! det är riktigt illa på den fronten för mig oxå. Men det är ju bra att min 3åriga son kan träna mig, haha!

2008-08-16 @ 11:02:09
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0