Coola barnprylar!!

Hittade en sida där de har superfina prylar.

Merkotex heter sidan.

Dessa vill jag ha... vill ha, vill ha, vill ha:

Fast den här babysittern har ju Emilia vuxit ur, men får vi ett syskon till henne, då så. :)
Babysitter Rocker, Forest.

Matstol som sätts fast på köksbordet är ett måste.
Så denna måste jag helt klart köpa!!
MiniMe Forest heter märket.


Perfekt o ha med sig när man åker hem till familj o vänner.
Inte alla som har barnmatstol. :)
O dessa tar ingen plats överhuvudtaget.

Kommentarer till mig
Postat av: sophie

Ja, barn piggar verkligen upp! =) Man blir så glad. Haha, ja förmodligen pikar hon dig med sex and the city ;)

2008-08-15 @ 11:05:09
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tur du skrev det till mig, så att jag inte blir alltför besviken.. :)

Hade gärna sett en hel katalog med Emiliabilder! .. henne får man aldrig nog av.

2008-08-15 @ 15:08:45
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0