Tränade armar i torsdags

Har sån fruktansvärd träningsvärk i mina triceps idag!

Inget i bicepsen.. men det har sin lilla orsak.

Jag hade precis kört klart 3 övningar på gymet för mina triceps.. o skulle gå över till biceps-övningarna.. men då ringer mobilen och det är Roger.
Emilia har skrikit i 20-30 minuter o är tydligen vrålhungrig, så det var bara att köra hem igen.

Hmm... ibland är det svårt att få ihop sin lilla träningstid.
Åkte nu visserligen redan kl.19 så jag får kanske skylla mig själv. Skulle väntat i 1-2 timmar till, så att hon hade fått sin mat precis.
Men tänkte eftersom hon sov så kunde jag smita iväg.. men tydligen hade hon vaknat precis efter att jag hade gått utanför dörren.

Men nu har vi lärt oss av vår lilla miss!
Direkt efter när hon ätit - då.... då kan jag dra iväg o styrketräna.

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

God efter middag...Hoppas att du har haft en skön helg och kommer få en trevlig söndag...kram på dig

2008-04-27 @ 12:43:19
URL: http://Blondis81.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0