Lyckades knäppa ett foto...

Hur svårt är det inte att samla 5 småfisar på ett kort???
O när de är så små också....10 mån, 2 år, 2 1/2 år, 3 1/2 år och 4 år.....

MEN....igår efter lite kämpande så lyckades jag ta några kort....
Nästa gång ska jag bara ha dem uppklädda...i samband med juldagarna kanske... :)

Kom på idén o fota dem allihopa när de ändå satt samlade i trappan o åt godis, o Emilia kröp dit o vart nyfiken... fast hon får absolut inte smaka!!!


O så vart det uppställning.... :)
Med stor assistans från Caroline o Hanna, som stod bakom o sjöng o klappade händerna. :D


Kommentarer till mig
Postat av: Mindy

Godmorogn.ha en skön måndag..Allt bra med dig o eran söta dotter? kram på dig

2008-11-10 @ 10:29:13
URL: http://blondis81.blogg.seb

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0