Emilias party-CD

Måste bränna ner en CD-skiva till Emilia..... med alla hennes favorit-låtar.

Då skulle jag definitivt ha med dessa två i alla fall



Hon blir helt överlycklig o skrattar o flaxar med armarna, klappar händerna o skuttar med hela kroppen när man spelar dessa för henne.

Sen tvingas ju hon även med mig när jag dansar till radiokanalen 107,5.... vi dansar säkert en halvtimme om dan, hon o jag....hihi
Jag brukar sjunga annars också.... men det kan jag ju inte göra när jag ska lägga ut filmen på bloggen... så då blir det munkavle för mig..haha..


Kommentarer till mig
Postat av: Tess

haha, vilken härlig video! underbar!

2008-11-16 @ 22:00:38
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0