Vår utflykt - Emilias första :)

I onsdags lovade de fint väder så jag bestämde att åka på utflykt till Sigtuna.
Förutom mig o Emilia åkte Hanna, Linda, o hennes barn Mary o Jonathan.

Vi hade med oss massa gottit....vattenmelon, vindruvor, kakor, muffins, saft, chokladpudding, mackor, kyckling...
Så kommer vi fram till Sigtuna, och molnen hopar sig.... o så börjar det dugga efter att vi ätit klart...typiskt!!
Man kan inte ens lita på SMHI samma morgon!!!!

Men det var kul ändå.. :)
Skönt att komma ut.



Fler som njöt ute i naturen....




Fanns lite tid att stanna upp o posa för kameran också. :)

När vi kom hem somnade både jag o Emilia som två klubbade sälar i pappas säng. (Åkte hem till föräldrarna o Hanna efteråt)
Sen fick Roger komma o plocka upp oss efter att vi ätit middag hemma hos mamsen o papsen.

Emilia fick provsitta i matstolen...hihi



O bordet är jättegott att äta på...heter inte matbord för intet... ;)
Stoppade dit min hand för att hon inte skulle dunsa in med näsan..... hönsmamman! hihi


Tills Roger kom o hämta oss, hann kusinerna med en lekstund med varann...

Kommentarer till mig
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

åå vilka härliga bilder på barnen.. Så söt..

2008-05-09 @ 21:45:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0