Utflykten till Bögsgård

Lovade o lägga upp bilder från vår utflykt vi hade i lördags.
Jag, Emilia o Caroline, Olof, Martin, Linnéa.


En passande klänning denna dag, eftersom det kändes som man var i en Bullerby-miljö. :)


Här ligger Emilia o myser på filten...o underhålls av Martin, Linnéa och syrran Caroline.
Olof höll sig på bänken vid sidan om.


Mammas solglasögon var ingen hit! :)
Vaffö blev det mörker....hihi...


Myspys o leka med blomman...o vad är det för roliga bilar Martin leker me??


Titta så rolig blomma jag har....


Spana in han i bakgrunden....vart kom han ifrån..o vänder upp baken till kameran...haha

Kommentarer till mig
Postat av: Jossa

åfy...min sambo ska på fiskeresa nästa helg...har en kännsla av att det kommer INTE bli kul.

En så rolig bild, den med solbrillorna! =D

2008-05-11 @ 19:33:27
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

ååå vilka fina bilder på din söta sessa

2008-05-11 @ 20:11:03
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en skön start på vecka som kommer,,ska du göra något skoj i veckan? Söta bilder på din dotter :) kram kram

2008-05-12 @ 07:33:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

va, bögsgård,

heter det så eller stavade du fel?

ha ha ha ...

2008-05-13 @ 13:28:38
Postat av: ME&MY

min kommentar ovan, cookiesarna föll bort...



snygg hon va i dina brillor förresten *ASG!

2008-05-13 @ 13:40:14
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0