Hemma igen

E hemma nu igen efter helgen med Caroline, Olof, Martin o Linnéa. Älskar de barnen, de är så underbara. Riktiga busfrön e de....hihi..o så gaddar de ihop sig mot en också när de busar.. tihi... :)

Har varit ute på altanen o solat i ca en timme idag, efter att jag kom hem vid 12-tiden, o så kom Catrin o hennes döttrar Veronica o Sandra över.
Nu är Roger iväg o handlar middag med Emilia, Veronica o Sandra, jag var tvungen att sparka upp han ur sängen, för jag kände att jag behöver få vila lite.
Just nu är jag så trött så jag håller på o tuppar av känns det som... allt bara snurrar, e helt svimfärdig...

Jag köpte en solhatt i onsdags, titta så fin Emilia är i den...


Min lilla älskling :)

Vi ska grilla idag tänkte vi... kommer bli lax o bakpotatis o majskolvar.

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Tihi, vad söt hon är i den hatten. :-)

2008-05-12 @ 23:35:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0