To-do-lista på BF+2

Vaknade 10 idag igen.
O jag hade så svårt att somna inatt, sist jag tittade på klockan var den 01.57. Strax därefter somnade jag.
Men sen vaknade jag antingen varje halvtimme eller varje timme. Skitjobbigt!!!

Idag har jag haft en liten to-do-lista i mitt huvud, över vad jag ska göra, så att dagarna ska gå fortare

  • Sätta igång diskmaskinen som var proppfull igår kväll
  • Röja upp disk från diskbänken, blev ytterligare en maskin jag körde igång idag. Men nu är det fint på diskbänken igen.
  • Äta frukost. Havregrynsgröt med äppelmos, och 2 fullkornsmackor med ost o prickigkorv.
  • Gå en promenad. Det blev en timmes promenad, o så "råkade" jag gå förbi affären och få med mig lite choklad hem, eftersom jag "råkade" ha en tjugo-lapp i jackfickan. ;-)
  • Bädda sängen
  • Dammsuga, pga all sand man drar in utifrån var o varannan dag.
  • Svabba golvet
  • Tvätta mina bh-ar. Denna blev också struken och avklarad nu, eftersom jag blev utkastad från internet helt plötsligt, precis när jag skulle lägga upp sista bilden.
  • Äta lunch, blev spaghetti o köttbullar med morotsstavar till. Mums.
  • Titta på sex and the city-avsnitt. Kom på att jag har ju min sex and the city-box. Har tittat på avsnitt 3, från säsong 1, idag. Kommer nog bli avsnitt 4 och 5 också. :-)
  • Skriva i bloggen
  • Laga middag. Hittade en broccolipaj på Blondis81 blogg, som jag är lite nyfiken på. Så den blir det idag. Har ju hjärnsläpp varje dag när det gäller o laga middag.

Så det enda jag har kvar nu är svabba golvet och middagen. O så min slappar-timme i soffan med Carrie & co.
Visst gör jag spännande saker på dagarna?? ;-) haha...nä inte mycket som händer här inte. Fast skönt ändå....

Ikväll tänkte jag åka bort till Kista och handla en ny cocoa body butter. Den håller på o ta slut den jag har. O så svänger jag förbi antingen syrran i Sollentuna eller till mamma o pappa o säger hej. Har inte bestämt mig än.



Var hur skönt som helst att ta en promenad idag.
Men kom på när jag skulle sätta på mig jackan, att just det, blixtlåset har ju gått sönder.
I måndags när jag skulle sätta på mig den, så var den lite trång över magen, men jag kämpade för att stänga den ändå, och så "pang" så gick blixtlåset. Inge bra! Så jag får snällt gå med den öppen. Har ju inte så många andra jackor o välja på just nu. Bättre sen när magen försvinner.

O så har jag mina ursköna skor, som jag har haft i....vad kan det vara nu..i 4 eller 5 år...haha....mina uggisar.
De är så fruktansvärt fula, men ändå så sköna! :-)
O så de enda skor jag kan ha just nu som inte klämmer åt nånstans.

Har ni sett så fina skor...haha... kan de bli mer använda???

image38


Kommentarer till mig
Postat av: Sofia

Har precis kommit hem från promenaden och lagt upp lite bilder. Det var otroligt fint ute idag :) Jag tycker att det låter som att du gjort en hel del idag, i alla fall mer än jag :P Ha en fortsatt mysig dag!

2008-01-17 @ 15:46:40
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Tess

ja verkligen, han e mkt nöjdare nu än innan när han satt på golvet i sin babysitter medan vi åt högt däruppe, o det kan man ju förstå!

2008-01-17 @ 15:48:31
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Anonym

Man får bjuda på lita i detta vinter väder :) Så kul att du gillade broccoli paj receptet,,han tycker säkert om det jätte mycket...lycka till tjejen...ha en bra torsdag..

2008-01-17 @ 15:58:59
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

Nu har jag gett dig en utmärkelse i min blogg (fast på platsen för bubblare :P ). Eftersom jag tycker att det alltid är lika kul att kika in här för att se vad du skrivit! Keep up the good work!

2008-01-17 @ 20:23:54
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Sofia

Passa på att unna dig innan du blir fattig då :P För pengarna kommer ju ändå bara försvinna på nåt sätt :) Fast hur var det? Jag skulle kanske inte lura dig i fördärvet? Ha en bra fredag!

2008-01-18 @ 15:32:12
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Hoppas att du har haft en bra fredag och kommer få en mysig film kväll..kram kram

2008-01-18 @ 17:50:25
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofie

Nu har du inte skrivit på hela dan.. Bebis på G?!! :D
*puss*

2008-01-18 @ 19:50:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0