OSIS+ Dust it

                                    image31

Tänkte passa på att göra lite reklam..

Jag har köpt en riktig mirakel-produkt.
En på jobb som hade testat, och sa att det funkade hur bra som helst.

Så jag sprang bort till frisören och köpte en. Den kostar ca 160 kr.


Dust it är nån ny produkt från schwarzkopf (svårt att stava ju, hihi).
Det är ett puder som ska matta ner en glansig och glatt håryta samt ge mer volym i ett platt och kanske småfett hår. :-)
Det ser ut lite som ett saltkar, tycker jag... o fungerar på samma sätt, bortsett från att det ska användas i håret och inte på maten.....HAHA...visst var jag rolig nu...hmm...nähä, okej då. ;-)

Jag använder den främst för att få volym, pudrar direkt vid hårrötterna (lyft på håret i etapper) och sen gnuggar man in det i hårbotten. Blir verkligen superbra. Älskar denna!! Jag har letat i all evighet på  någon produkt som ska lyfta håret, och äntligen har jag hittat den. :-D
Man kan även pudra lite i händerna och sen stryka det över håret för att få en matt yta. Men det har jag tyvärr aldrig provat.

Eftersom jag endast använder det för att lyfta håret, så kan jag endast rekommendera den i det syftet...o det bästa av allt, det håller hela dagen/kvällen. O det är luktfritt, jag har inte känt någon doft av det i alla fall.
O så när man vaknar dagen efter, är det bara att rufsa till lite i hårbotten så kommer volymen tillbaka....
Kan det bli bättre!!! :-)

Sen ska man bara använda Dust it när håret är genomtorrt, annars kan man få som en vit klump i hårbotten om det är det minsta fukt i det.


Dust it - you just have to try it ;-)

Kanske skulle ha någon före- och efter bild på hur det fungerar o ser ut efter att jag använt produkten......
Ska fundera på det......

                        
                     Här står mitt mirakel-pulver
                     så fint inne i badrums-skåpet.

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

vilket bra tips!

2008-01-11 @ 18:39:35
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad fasiken har hänt här?? Du har en av mina gamla bilder som profilbild!! Ser du också den, eller e de bara min dator som fått nått konstigt fnatt.. ????

2008-01-11 @ 20:41:25
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Det är verkligen superkonstigt.. Bilden kan ju inte bara hoppa in i din blogg..
Hmm.. ska se om jag kommer ihåg din mail o lösen.. Om du inte har ändrat..
..Så ska jag försöka få bort den..

2008-01-12 @ 00:37:59
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Kan du maila dina inloggningsuppgifter till mig?

2008-01-12 @ 00:41:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofia

Köpte också det hos frisören i höstas! Det är mirakel på burk! Jättebra :)

2008-01-14 @ 12:29:23
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0