Inte mycket gjort idag inte.....

Idag har inte så mycket hänt.
Vaknade vid 11 idag, gick upp o åt frukost, löste korsord....
Satte mig vid datorn, småplockat lite hemma, suttit vid datorn igen.
Klockan 15 gick jag o åt lunch...
Pasta med lax-och spenatsås...supergott.
Måste vara färska spenatblad som man rör ned med laxen o sen i med matlagningsgrädde och krydda med fiskbuljong, salt o peppar...superenkelt o supergott...mums mums...
Dammsugit, strukit köksduken....
Sen in i duschen, stod där ett bra tag....o nu sitter jag vid datorn igen...

Haha....händelserikt.....japp.
O inte så händelserikt i magen heller..... har haft värkar från o till....kommer kanske 1 gång i timmen, igår kväll var det 2 ggr/tim, o så har jag fått sammandragningar emellanåt.
O bebben har puffat till därinne vid enbart 1 tillfälle idag.... :-(
Spar den krafter månntro????

Kunde inte lägga in några bilder idag. Någon fel-rapport som kommer upp hela tiden.
Försöker igen senare....har ett annat inlägg jag också vill få in ju....
Nu så....nu funkar det. :-)

                   
Dagens outfit                 ....o i profil så ni ser min "lilla" mage.

Lägger in mitt andra inlägg nu direkt också.....så det kommer mer. :-)

Hej så länge!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0