Förstabebiskläderna vi fått från alla håll....

Måste ju bara visa alla baby-kläder vi har fått från lite varstans......innan jag springer iväg o storstädar....
(Storstädningen lockar inte så mycket, men måste ju så värkarna startar nångång.)

Första presenten kom från min lillasyrra L:


Presenten från Sofie i Malmö:


I en julklapp från R:s mamma kom detta (hon hade redan köpt det i somras, hihi):


Från storasyrran och hennes familj, som tack för att vi var kattvakt över julveckan:


SUPERTACK TILL ER ALLA!!! NI ÄR SUPER-GULLIGA ALLIHOP! PUSS PÅ ER!!
PRESENTEN FRÅN SOFIE KOM VERKLIGEN SOM EN ÖVERRASKNING, SÅ DEN VAR RIKTIGT KUL ATT FÅ. :-)

Okej....storstädning....here I come.....har dammtorkat och torkat skåpluckor i köket. Kastat massa strunt....
Nu ska jag dammsuga o moppa golvet. Puhhh......

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Vassego.. :)
*KRAM*

2008-01-08 @ 22:48:23
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0