Första dagen hemma från jobb...

Idag är det riktiga första dagen som jag är hemma och ska försöka hitta på något. Utan sällskap från någon som är ledig. Har ju varit ledig alla mellandagar (de 5 dagar man behövde ta ut) men R har ju varit hemma så det har varit lugnt.
Lillasyrran ringde och hon kommer med min andra lillasyrra och hennes 2 barn  (bägge är lediga idag) så då har jag fått något att göra.

Är så orolig att jag kommer klättra på väggarna här hemma under väntans tid.
Imorgon ska jag i alla fall köra en storstädning, en ordentlig en. Så att förlossningen sätter igång. ;-)

I lördags var vi ute o dansade i några timmar. Eller det blev nog bara 1,5 timme, eftersom stället stänger kl 02.30 och vi kom dit först kl 0100. Satt på en pub innan, och där satt jag o sög på en coca-cola. :-)
Och vi åkte dit först kl 00.00. Satt hemma o rullade tummarna bägge två, var hur rastlösa som helst. Varför kan man inte ha någon ro i kroppen?? hihi...
Jag, R, lillasyrran och R:s kompis och dennes farbror var det som gick ut. Skitrolig snubbe....

image13
DAGENS OUTFIT - FÖR ATT HÅLLA SIG INOMHUS HELA DAGEN :-)


Jag som hade tänkt köra dagens outfit varje dag på bloggen. Men jag har varit så fruktansvärt dålig på att uppdatera på den här sidan. Fy skäms på mig!!!!

Mår i alla fall jättebra idag. Inget ryggont hittills. Som jag annars har haft var och varannan dag i ca 2 veckors tid.
O så är jag superpigg. :-) Sov i för sig hela natten inatt. Annars brukar jag vakna ca varannan eller var tredje timme för toa-besök. Eller att ryggen eller magen krampar.

Men det måste ju vara någon slags förberedelse inför bebben "busen". Att man kommer vakna på nätterna då med för att amma.

Har fortfarande inte kommit på något  bestämt namn, vi har några förslag, men ingen som känns helt hundra procent bestämt.
Ingen som har något namnförslag????

Vi var inne på Latanya ett tag, men sen kom vi underfund med att det låter nästan för utländskt...så det blir nog ganska konstigt. Och att den påminner om Gatanya som var med i Idol, och det vill vi absolut inte ha.....haha.... Så den tog vi bort....

De namn vi har hittills är:
Flicknamn                           Pojknamn
Emilia                                  Liam
Nikita                                   Viggo
Jasmin                                Simon
Evelina                                Alexander
Bella                                    Sam


Får gå in på någon namn-sida och leta.
Mellan-namnet om det är en tjej är i alla fall bestämt.
Det blir Margareta, eftersom både min och R:s mamma heter så. :-)

Vart tog mina syrror vägen??? De ringde halv ett och sa att de skulle komma hit, och nu har det snart gått 2 timmar. snyft....
KOOOOOOM NUUUUUU SYSTRA YSTRAR!!!!!!

Kram från vägg-klättraren.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0