Vem är den stora klädkedjan??

Idag var Emilia iväg på casting.
När vi kom dit så hade hon precis somnat, så jag lät henne sova.... som tur var sov hon bara i en timme.
Sen vakna hon o jag gav henne mat... så hon skulle vara på gott humör.
Hon har faktiskt varit glad heeeela dan idag, så tydligen gillade hon att bli fotad. ;-)

Satt så snällt på bussen o tåget o tittade på alla människor.... hihi...

Tillbax till castingen... efter maten fick vi en pyamas som hon skulle ha på sig. Och de fota henne direkt efter det.. ca 3 kort tog dom totalt.
Hon fick sitta i min famn... hoppas korten blev bra och att de väljer lilla Emilia.
De ska ha 2 stycken bebisar i baby-storleken.... så nu e det bara att hålla tummarna.
Hennes mormor (min älskade mami) var med också och höll oss sällskap.

En sån här fin pyamas fick hon...med massa små elefanter.... o superskön är den också. 100% bomull och kostar 99 kr ute i butik. Billigt, billigt!!
Någon som kan gissa vart man kan köpa den??

image198


SVAR: Lindex
www.lindex.se

Så det är Lindex som hade castingen... hoppas verkligen de vill ha Emilia... hon kan skratta på bilder om det är det de vill ha..
Idag gjorde hon det däremot inte... men det är bara att sätta mig bakom fotografen, så löser sig allt... ;-)

Det som det skulle kunna spricka på är hennes size. De vill ha upp till stl 62.
Emilia använder fortfarande den storleken, men har även börjat med 68.
Och fotograferingen om hon blir uttagen är runt den 14 maj.... hmmm.... tänk om hon e för stor då...


Sjöng en liten sång för Emilia när jag satte på henne pyamasen, och hon skrattade som bara den:

En elefant promenerade på en liten, liten spindeltråd.
Det tyckte hon var så intressant
Så hon gick o hämtade en annan elefant.
Två elefanter promenerade..... osv osv

Ska köpa pyamasen till Emilia.... hon var urgullig i den. :-)
Hade glömt kameran hemma, så jag kunde tyvärr inte ta bild på henne i den...

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Tihi, vilken rolig pyjamas! :-) Dom bara måste välja emilia. Hon är ju den sötast bäbisen i hela världen. Dom andra är fula som stryk. :-) Hoppas, hoppas, hoppas dom tar emilia. Vad har du för dundermjölk i tuttarna som gör att hon växer så det knakar?

Natti natti från syster yster

2008-04-24 @ 23:41:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0