Tråkigt väder

Gomorron.

Idag har jag:
- Duschat lääääänge (säkert en halvtimme stod jag där) o smörjt in mig med hudlotion och dagcreme i ansiktet.
- Sminkat mig, fixat håret, klätt på mig
- Plockat in tvätt som hängt på torkning från igår
- Slängt in ny tvätt i maskin
- Hängt upp tvätt från dagens maskin
- Ammat Emilia
- Bytt blöja på henne
- Lekt o pratat med henne (hon ler stort varje gång)
- Läst kommentarerna i min blogg o svarat på dem.
- Läst alla intressanta bloggar och kommenterat några av dem. :-)

Mycket hinner man med ibland när man har en liten skrutt som vaknar kl.7 varje morgon.
Här behövs ingen väckarklocka..har ju en mänsklig....hihi

Nu har hon sovit i ca en halvtimme och hela familjen ska hitta på något.
Vet bara inte vad.... vi måste ialla fall bort till Plantagen och kolla efter stenar man lägger i krukor.
Och en kruka för sättpotatis. Fick det utav mina föräldrar och ska prova odla egen potatis nu till midsommar. :-)
O så måste jag iväg till SATS o träna.

Får se vad mer man hittar på idag....

image164
Vårkläderna....o jag har en spya på byxorna...(bild ej tagen idag)

Hej så länge.

___________________________________________________

Detta kom in en timme senare än när jag skrev det (kl.10).
Klockan 10 kopplades internet ner helt plötsligt...men nu funkar det igen.

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

varför vill du inte vara med på bild?
Nyfiken på hur du ser ut ju...
Blygis!

2008-04-12 @ 16:23:27
URL: http://desbarrar.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0