Gyn igår

Igår var jag hos gynekologen och han skar bort en flik som hade blivit utav ärrbildningen, från förlossningen.
Fick även en remiss så att jag ska operera bort fler flikar. Får se när det blir....
Lillskruttan fick ligga på mitt bröst under tiden eftersom hon blev lite kinkig i vagnen.

Emilia åkte pendeltåg och buss för första gången igår.
Bussen var hon inte så intresserad av men tuff-tuff-tåget var desto roligare.
Hon satt o tittade ut genom fönstret med stooooora ögon...hihi...

Nåt jag kan bli så irriterad på är....varför, varför, varför kan inte folk hjälpa en på med vagnen på bussar o tåg.
Bägge var full med folk - men inte en enda vill hjälpa till???
NÄ, de satt bara o titta som idioter...
NÄr jag skulle av fick jag hjälp men inte när jag skulle på.

Här kan vi snacka om stela stockholmare.... inne i sin egen lilla bubbla och vägrar hjälpa andra.
Inte konstigt att vi Stockholmare får ryktena som vi får.....

Kommentarer till mig
Postat av: Ingela

Jodu, så är det nog. Man är så upptagen med att själv hålla näsan över vattenytan så att säga. Orken för att hjälpa andra finns inte riktigt hos folk. Men money talks är ju ett begrepp som folk förstår. Det skulle vara kul och se vad som hände om man erbjöd någon en slant för att hjälpa till. Vad tror ni händer då???? Ha de gott. Kram Ingela

2008-04-06 @ 11:50:20
URL: http://vingela.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0