Vad ska man ha på sig idag?

Emilia provar lite olika outfits igår... svårt o bestämma sig vad hon ska ha på sig.
Hon går till sin "walk-in-closet" hihi... o väljer kläder. Bara ibland hon får göra det, annars kan det bli riktigt galna mixar.


- "jag går bara ut o köper oboy. Kommer snart. HEEEJ DÅÅ" säger hon efter hon hittat sin outfit.
Hej då skriker hon alltid ut högt o tydligt.
Öppnar ytterdörren, stänger igen efter sig, går till hissen o kämpar med o få upp dörren.
Hon får upp hissdörren, men när hon släpper dörren o försöker hinna in, så har redan hissdörren stängts igen. :D

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Hinner inte läsa dina inlägg nu men måste svara på din fråga..

"Igår var jag in till stan" Låter inte det gramatiskt fel i dina öron?

"Igår var jag i stan" .. eller "Igår åkte jag in till stan" säger man ju.

Hihi :P

2010-05-25 @ 09:14:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0