mini-sats

I fredags när jag var o träna på sats, o lämnat barnen på mini-sats sa personalen som har hand om dom att Wlma har verkligen blivit duktig på o vända sig nu... lägger man henne på mage så rullar hon runt på rygg direkt, o lägger man henne på rygg så rullar hon fort runt på mage.

Hela förra veckan har hon hållt på såhär hela tiden... kanske dax o börja krypa snart för henne...eller??? ;)
Emilia längtar efter det i alla fall, hon tjatar nästan dagligen om att Wilma måste börja krypa. :D

Hemvägen från gymet:

Emilia går för det mesta först i ledet... får väl energi från bananen hon äter på ;)

Efter kommer Wilma i barnvagnen, skyddad från solen (får dra sufletten så den öppnas på andra sidan istället)

O sist kommer jag.. fortfarande klädd i gym-kläderna.

Men hinner ju inte duscha på gymet, eller vågar inte chansa på o göra det där... tänk om de ropar efter wilmas mamma precis när jag står i duschen med schampo i hela håret. Ska jag springa upp med handduk runt mig då. hihi... Emilia klarar ju av att vara där utan problem... men Wilma kan ju både bajsa i blöjan eller bli så trött så hon bara vill därifrån. Hon vill ju sova i sin vagn eller säng annars somnar ju inte hon. :D

Nä bättre o duscha när man kommer hem istället.


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Sv: Sjunger på stockholmska ja.. hahaha, har du någonsin hört en skåning sjunga barnvisor på skånska? :P .. Ska kanske sjunga samma låt för Leon på skånska och se hur han reagerar då.. ;)



Sååå gullig kommentar av Emilia!! :)

2010-05-25 @ 21:14:53
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0