BVC, smakportioner o solbad

Idag har det varit 25 grader varmt.
Syrran kom över o vi satt o sola på balkongen.

Wilma låg som en naken-fis, utan blöja, i skuggan o njöt(?).
O Emilia var hemma hos sin farmor, där även hennes kusin Hanna var, hela dan.
När hon o Roger kom hem, så åkte jag till sjukhuset o hälsa på min kära mormor, tillsammans med syrrorna o mamma.

Jag gav även Wilma gröt på morgon, men hon har jättesvårt o behålla maten kvar i mun.
Tungan skjuter ut allt på hakan hela tiden.
Behövs nog lite mer träning.. har ju bara gett henne mat vid 3 tillfällen tidigare.
Nu ska jag däremot hålla mig till gröt när hon sked-tränar, o ge varje dag lite, lite..
För där blev det inga konstiga miner, hon bara gapa efter mer. :D

Imorgon blir det sol igen. Fast då ska jag även hinna med o lämna nycklar till församlingshemmet, ha föräldrasamtal på dagis, hämta o lämna Emilia på dagis, bada barnen o träna. :)


Har glömt nämna Wilmas 5-månaders-besök på BVC i förra veckan.
Hon är nu 66 cm lång och väger 7610 g.
Hon fick även 5-månaders-sprutan. Hon blev jätteledsen av bägge sprutorna, men det gick ganska snabbt över den här gången. HOn skrek värre när hon fick 3-mån-sprutorna.
O hon har klarat sig från feber eller annat shit också. Skönt!

Nu ska jag hoppa ner i sängen, så jag orkar upp imorgon.
Natti natti.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Åh, har ni badkar! Får jag och Leon bada när vi kommer på besök? hihi :P

2010-05-18 @ 08:28:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0