50+

När jag kom hem idag, efter att ha hämtat Emilia på dagis, så trodde jag att jag såg fel på termometern.... visserligen är den i solen, men det är ju där man håller sig när det är så här skönt o soligt ute...
O de som sa att det skulle regna idag? Ha!
O imorgon ska det bli ännu varmare än idag..??

Min fråga är.. hur varmt är det egentligen?
50 är ju toppen på termometern....

Kan säga att vi höll oss inne i lägenheten idag, efter att jag hämtat Emilia (då var kl.1530).. här inne var det svalt o skönt i alla fall.

Detta skedde inne i våra fyra väggar på eftermiddagen innan jag börja laga mat:

Emilia var i Wilmas säng o lekte med alla nallar som kommit dit nu.


...medans Wilma lekte tittut bakom täcket i vår säng.
Hon drog täcket över huvudet, o sen böka hon sig fram igen, o leendet var större än störst.


När de tröttnat på det, gick vi ner till källaren o hämtade upp Emilias gamla gåstol.
O den älska de båda två. :D


O så en liten videofilm... Emilia drar Wilma i gåstolen. Hon tyckte väl hon behövde hjälp o komma framåt. :)


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0