4-årsdag och namnsdag

Idag har jag o Roger varit tillsammans i 4 år.
Hade bakat en kaka i eftermiddags, var lite kul tyckte jag. :)
En liten surprise när Roger skulle kommit hem från jobbet, han älskar ju kladdkaka....
Inte så snygg kanske, men tror nog den smakar bra åtminstone. ;)


Även Wilma hade namnsdag idag.. fast det är visserligen med enkel-V i almanackan, o vår Wilma stavas med dubbel-W. Men det spelar ingen roll.. o så har ju Labolinas docka Vilhelmina namnsdag idag också. ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Så du kan va lite romantisk om du vill alltså? ;-)

Grattis på namnsdagen till lilla wilma då o er två. Har ju ingen koll på såna dagar. =)

2010-05-27 @ 00:42:58
Postat av: ME&MY

Tänk vad ni hunnit med på de 4 åren!! skulle tro att jag & M också varit tillsammans ca 4 och snart har vi två gemensamma barn precis som ni coolt!

2010-05-27 @ 15:17:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nämen åh så gullig du är! hihi :)

2010-05-28 @ 08:18:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0