Tipspromenad & korvgrillning

På söndagen fick jag min sovmorgon.
Vi kör alltid en sovmorgon var på helgerna. Är så skönt o få sova ut åtminstone en morgon varje vecka. :)
Det är lyx!

Mellan 14-16 hade vi våraktivitet med dagiset, så vi drog dit.
Var i Sandakärret i Upplands Väsby, kostade endast 20kr/person o då grillades det korv o marshmallows. Bjöds även på kakor o festis, o så var det tipspromenad med 10 frågor.
Efter 3 frågor förstod Emilia vad det gick ut på, så hon sprang glatt o leta efter nästa fråga.
Sprang o ramla i vartannat i snön ute i skogen..
O vissa frågor kunde hon, i alla fall de enklaste frågorna. Var t.ex. en bild på en ekorre, o frågan var vad det föreställde.
Sen var det lite svårare, som tom jag o Roger hade diskussion om vad som var rätt. hihi...
Vart sover björnen? Jag sa ide, men roger trodde det var lya. :D
Visst hade jag rätt? ;)

Emilia grillar marshmallows

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0