Förra veckan...

...började med fika hemma hos Linda som fyllde år.
Hon fick filmen "this is it" av oss 4.

Tisdagen fick Emilia vara hemma från dagis. Var inte plogat ute så jag kände inte för o pulsa fram med vagnen i blötsnö....
Emilia har vuxit ur ännu en storlek den här vintern (har haft stl 86 o 92). Som tur är har man syrror som har äldre barn, så vi fick låna en overall av Linda i stl 104. Den passade vi på o prova under tisdagen. :D
Satt perfekt.


Onsdag o torsdag var Emilia på dagis (hon är där tis-tors mellan 9-1330), tror inte jag o Wilma hitta på så mycket de dagarna.
De dagar Emilia kommer hem från dagis, springer hon alltid direkt upp till vardagsrummet o vill kolla på film "Alvin & gänget" är det som rullar just nu på dvd:n.

O så brukar hon äta lite frukt också under tiden hon kollar på film....

O hon vill alltid hjälpa till o laga middag. Fast den här dan verkade hon ha valt o titta på, krama sin kudde....

..o prata i telefon. :D

Fredagen var det "inskolning" på minisats för både Emilia o Wilma. Wilma låg i babysittern o tittade på alla barn, o Emilia hittade självklart ett bollhav. :D

...o även en kompis.


Lördagen började med en sminkrådgivning, där jag fick en festmakeup med sotade ögon.
Vart jättesnyggt, dock lite ovant med mycket smink. :)
Jag tänkte aldrig på o ta kort på mig själv, o det är aldrig nån som tar kort på mig heller frivilligt. haha... så tyvärr är det inga kort från lördagen.
Gick hem till Hanna, som fyllde år, fika vid 14.. o sen var det middag för tjejkompisar o syrror vid 17.
Vid tolv gick vi ut o dansa, så jag var hemma vid 3. Men kom först i säng strax innan 5, eftersom jag var tvungen o pumpa ut mina överfyllda bröst, o sen vakna Wilma, o då skulle det göras i ordning välling o ge till henne.
Vid halv 8 vakna både Wilma o Emilia, så då var det bara o gå upp....zzzzzzzzzzzzz.... var inte kaxig på söndagen.

Storasyrran sov över o även hennes kille o 2 barn sov också här, de hade varit med Roger o våra barn kvällen innan.
Söndagen var det inte många knop som sagt... var så trött, så trött.... inte så konstigt med bara 2 timmars sömn.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Minisats verkar ju superkul med bollhav och allt.. På friskis är det bara ett minilitet rum.

2010-03-11 @ 20:14:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0