Bebisar o babygym

Sofie skriver i sin blogg om det med babygym, så jag måste ju visa dig Sofie hur Wilma är i gymet nu vid 3 månader. :D
Hon älskar verkligen o ligga där. O pratar som bara den....

Fåååånga krabban....

Yes, jag fick den... i ena benet....

uuuuu.....jag ska minsann brotta ner dig...

Jag ger mig inte... ska ha krabba till lunch...

Kolla in vad hon snurrat ett kvarts varv... hade jag inte varit så snabb o koppla in kameran i datorn, så hade jag lyckats knäppa ett kort när hon snurrat ett kvarts varv till... hon hade huvudet nere vid nappen efter några sekunder. :D


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Sötnos :) vad fin hon är! .. och det ser ju jättekul ut med babygym!



Sv: Visst ser jag fräsch ut på den bilden när Leon precis är född.. Blev helt chockad när jag såg den :P Ser aningen blekare ut på de andra bilderna.

Älskade också att vara gravid, så jag hoppas verkligen att man får vara det igen.. Minst en gång till.. Kan tänka mig att ha tre barn.. :)



Kram

2010-03-11 @ 19:54:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det var likadant den sommaren då ni var i Skåne och berättade att ni skulle ha barn.. Då träffades vi här.. sen inte alls lång tid efter så träffades vi i Sthlm me och fikade.. :)

Sen dröjer det alltid för lång tid tills nästa träff.. Men om vi inte ses nått mer i sommar så ska vi allafall på kräftskiva hos er i augusti ju ;)

2010-03-11 @ 19:59:00
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Trodde det bodde en liten Mumin i dig ju, men du gillar alltså inte dom :)



Det där med choklad under graviditeten och nu.. hmm.. jag har nog alltid varit galen i choklad men jag unnade mig det oftare under graviditeten.. och nu fortsätter det i samma stil :)

Åt en 200g alldels själv nu i veckan.. och på bordet ligger en 200g som jag och L delar på nu.



Kram

2010-03-12 @ 20:38:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du är den första jag hör som säger att den tredje filmen är den bästa. Alla andra tycker att den är mycket sämre än de andra :P

Jag tycker att alla är grymt bra!! :)



Puss!

2010-03-15 @ 21:10:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0