Poolen

Åkte hem till syrran, Linda, för o bada i poolen med Emilia. :D
Jag har bytt ut liggvagnen på Emmaljunga-vagnen, mott sittdelsvagnen. Det gjorde vi igår kväll. Wilma sitter så bra nu, så det passar jättebra o ha den.
Emilia sitter på fotstödet, med sina fötter på ståbrädan. :D

Först drog vi till centrum där jag köpte baddräkt, bikini, flipflops, strandväska o keps till Emilia.
Fast funderar på o byta ut kepsen till Emilia.. hon ville ha "Blixten mackin" som hon säger... :D Ni som sett cars vet vem jag menar ;)
Wilma fick solhatt o baddräkt. Måste även köpa ett par supersöta ballerinaskor till henne från HM.
Kommer in bilder på grejerna... men orkar inte fota just nu o flytta över bilder. :)
wilmas solhatt har ni ju i alla fall sett när jag la upp min första mobil-bloggning :)
O Emilias bikini ser ni i bilderna här nedan...

Sen gick vi hem till syrran.... o ut med poolen, blåsa upp..o så kom jag på att jag glömt attrappen till vattenslangen, så Linda ställde sig i badrumsfönstret o spruta ut vatten med duschen...haha...
Men det funka i alla fall... :D

Emilia skulle in i strålen o "tvätta" håret. :)

Är Emilia lycklig, eller vad? Bara hoppar av glädje.


Alla barnen i poolen... tom jag o Linda bada, men det får ni tyvärr inte se på bild. Så kul ska vi inte ha... ;)


Emilia flyger fram i rutschkanan... kör hopp-stilen...


Upp o hoppa lite...


Spela lite fotboll.....


Roger kom o hämta oss efter jobbet, så åkte vi hem o grilla. Mums!

Gu va det är gott me Pommac.... schlurp.

Nu är det nog läggdags... imorgon ska vi 4 syrror ha SATC2-kväll. :D
Natti natti.

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

sicken bassäng! å sicka poolare :) smart trick det där med duschen också. vi brukar köra några vändor med vattenkokaren (skållhett vatten blandat med kranljummet från utetappen). fast så har vi ju inte så stor pool som den på bilden heller :)



ang prickningen så kommer det bli fullt med kryss i den där kalendern, det är jag säker på! ge det lite tid bara. hon ska bara komma på det, sen går det görfort säkert!

2010-06-05 @ 21:12:35
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0