Besök från Skåneland

I måndags kom Sofie hit med lilla Leon. Var så kul o se båda två.
Hämtade dem vid flygplatsen vid tre... jag var lite sen... tänkte att flyget landar 1505, så tar det ca 10 minuter innan de fått sitt bagage... men de landa förstås tidigare. Men ni fick ju inte vänta så länge? Var ju där 1515.

Bäbisarna leker på golvet... o Leon vet vad man leker med... Hello kitty förstås ;)


Wilma fick jättefina doppresenter (de skulle kommit hit dophelgen men fick tyvärr förhinder i sista stund), en stol som Sofie målat själv med barpapappa-figurerna... superfin.
O så en personlig sagobok, som handlade om Wilma, med sina kompisar teddybjörnen, storasyster Emilia o självklart Leon. :)
Ska ta kort på presenterna så ni får se dem...

Vi åkte in till stan alla 5 på tisdagen, luncha vid kungsträdgården med varsin yakiniku. Så gott!
O lagom varmt var det den här dan.. blåste lite kalla vindar emellanåt.

Emilia i full action, Sofie till vänster o bäbisarna ligger i varsin vagn o sussar.

Wilma fick låna Brasse-mössan från Leon.. eftersom vi fortfarande inte hade köpt någon solhatt...DÅ! Nu har vi ju varit duktiga o köpt en. :)


Dagen efter höll vi oss kvar i Väsby.. hinner inte så mkt annat när Emilia är på dagis (med tider som 845-1330).
Var en helt galet varm dag på onsdagen.. så vi luncha än en gång ute i solen, efter vi varit på centrum o letat kläder. :) Jag hitta en jättefin klänning o ett diadem (som jag ska ha på mig på lördag)... glömde bort Wilmas solhatt än en gång...haha, bra mamma jag e..... ;)
Så Wilma fortsatte låna brasilen-hatten.... folk som såg oss, trodde nog vi hade varsin pojkvän från Brasilien.. ;) hihihi...

Leon ser lite tricky ut.... den lilla playern.. tihi. Du måste ju lära dig hålla dig till en flicksnärta ;) ;)
Bara kolla in flinet här nedan.. :).... Wilma är jätteledsen att de ska åka hem, o så tittar man på Leon. :D


Torsdag morgon åkte jag först o lämna Emilia på dagis o sen kl.9 var jag, Sofie o Leon på Arlanda, där jag släppte av dem o hjälpte till med o få ihop vagnen till specialbagaget... med tanke på den "hjälp" de fick på vägen ner.. stackare, att du lyckades få ihop allt själv, Sofie....

Saknar er redan! :(

Halv 2 hämta jag Emilia från dagis igen.. tänkte först ta bilen, men på nåt sjukt sätt tycker jag det är smidigare med buss.. :)
Så jag tog Emilias "Turkiet-vagnen" som hon kallar den, eftesrom vi köpte den enbart för resan till Turkiet. :D

Wilma fick premiär-åka i den på vägen TILL dagis..

...sen vart det vilda protester, Så Wilma fick sitta i bärselen.. eftersom "MIIIIIN TURKIET-VAGN, WILMA FÅÅÅÅR INTE SIIIITAAAA DÄÄÄÄÄR".
Men sen ville hon helt plötsligt ha henne hos sig. :D


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0