Vi bor där mamma, o där, o där...

Idag gick jag, Emilia o Wilma ut för o leka i lekparken.
Tänkte att vi tar en ny lekplats idag, så det blir lite variation mot vår lekpark här utanför.

På vägen skulle jag visa vart vi ska flytta om 1,5 vecka... är bara 2-300 meter bort ungefär.
O när jag visade henne vart det var så peka hon upp o sa "Emilia bor där, mamma"..minst tjugo gånger upprepa hon det. :D
O sen fortsatte vi gå förbi de andra längorna på husen, o hon peka upp på alla lägenheter o sa samma sak... haha....

O jag som trodde hon förstod vad jag förklara... hihihi


Gamla bilder från i höstas. Emilia är sig lik, men nu har vi däremot massvis med snö.

Kommentarer till mig
Postat av: rebecka

haha, vad rolig hon är :)



Moa fyller den 13 mars :D tiden går så foooort.



2010-01-19 @ 17:28:50
Postat av: Sofie

Ja, ni måste verkligen komma hit och hälsa på snart!!! Vi har många rum så här finns plats för er :)



Är himla glad att vi fick träffas innan bebisarna kom också.. annars hade det känts alldeles overkligt att du plötsligt hade en bebis till :P



Tänk om man hade vetat att den lille kommer exakt på bf, då hade jag ju kunnat ta en tur till Sthlm nu när jag går på ledighet.. Bara över en natt :)



Kram



2010-01-19 @ 19:51:45
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0