Presenterna tog inte slut på torsdagen

På kvällen i torsdags (Emilias födelsedag, 21 januari) så fick hon ytterligare ett paket från oss.
Filmen "Cars".. hon bara tjöt av lycka.. skrattade som en galning när vi satte på filmen. :D



O vad gjorde Wilma? jo, hon sov som vanligt. haha.... Ni ser henne till vänster på bilden.


Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

grattis till din stora fina tjej lite i efterskott!! hon är dundersöt i sina tofsar!



nu har jag uppdaterat mig lite hos er också. löss? uschiamej. det ska va ett ruskigt ståhej har jag förstått. tvätta och greja och spreja och kamma. huvva. är glad så länge vi klarar oss (vi gjorde det förra året, trots att det "gick" på vårt dagis)!



krams och massa lycka till med flytten!

2010-01-29 @ 14:15:58
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0