Min lilla "bebis" fyller 2 år idag

Kallar henne fortfarande bebis, hihi... men hon blir ju hela 2 år idag.
Stort grattis till min älskade tjej!!!!

Emilia väcktes 0715 imorse av våra ljuva stämmor, haha...
O så fick hon 2 paket.
Helt överlycklig var hon fast hon samtidigt såg lite fundersam ut.



På dagis firades hon också. HOn fick 2 ballonger med sig hem, en rosa och en grön som hon valt själv.
O så hade hela dagiset sjungit för henne och de hissade flaggan i morse när hon kom till dagis.
Alla barnen samlades runt Emilia, var så kul o se hur lycklig hon såg ut när alla stod där runt henne, o fröknarna gav henne en stor grattis-kram. Hon hade världens största leende, o idag var det absolut inga svårigheter o säga hej då. Hon såg mig knappt när jag gick haha. Hon bara stod o njöt av all uppmärksamhet, att få stå i centrum.

I paketet hon fick av oss i morse var det en Alfons Åberg-bok "RAska på Alfons Åberg" och en stor gul traktor/grävmaskin.
EMilia är som sagt tokig i Alfons o allt som har motorer. :)
Det första hon sprang fram till när vi kom hem, efter dagis, var till traktorn. Hon hade inte ens tid o ta av sig ytterkläderna. :D

När vi flyttat (om 1 vecka) ska vi även ge henne en tripp-trapp-stol som födelsedagspresent. Hon kommer ju ändå få miljoners med leksaker från alla sina mostrar, faster, farbror o mor- och farföräldrar o kusiner.



Igår var Emilias farmor o kusin Sandra här också. O vi åt tårta o bullar.
Hennes farmor hade köpt ett målarstativ med tillhörande kritor o tuschpennor (från Ikea), en kängurumamma m kängurubebis (från ica), en bok där man lär sig färger och en stickad randig tröja.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Så söt och nyvaken hon ser ut på fotona :) Grymt gullig!!! :)



Stort grattis till stora tjejen!

<3



Krama henne från mig!

2010-01-21 @ 20:38:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: linda

Hon ser helt överlycklig ut!

Grattis till lilltjejen!!

Men vilket morgonruffs. Haha

2010-01-22 @ 00:21:17
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va fin hon är i håret. Hahaha, det står åt alla möjliga håll. =) Grattis, grattis till stora tjejen!!! Längtar till söndag o hennes kalas. Måste ju fira henne. Tänkte först om jag skulle kommit över idag/igår o gett henne det jag köpt o tagit med nåt gott. Men det blev inte så. Var väl lika bra att jag höll mig hemma med lössen. Hahaha. Så ni har hittat din gamla Alfons docka? Men vart är hans byxor? Han kan ju inte gå med rumpan bar, det blir ju kallt o han kan ju få hemorrojder. Hahaha

2010-01-22 @ 02:22:45
Postat av: rebecka

Åh så söt hon är. Grattis emilia! :))

2010-01-22 @ 07:28:24
URL: http://www.minmoa.se
Postat av: therese

Stort grattis till lilla Emilia...=)

2010-01-23 @ 06:31:22
URL: http://isabellnicole.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0