Lördag, melodifestival och vin

I lördags kom Hanna över, o vi åt middag ihop o kollade på melodifestivalen.
Timotej var helt klart bäst, shit va bra den låten var. Älskade den.
Var väl den enda som varit bra hittills i melodifestivalen, förutom LInda Pretchard som inte gick vidare till nåt.
Heja Timotej! :)

Vi drack vitt vin, rött vin o Asti. såå gott.
Jag trodde jag skulle bli full på ett glas, men jag drack fler glas än då o var riktigt tålig. Trots dålig sömn i några veckor.... :)
Efter melodifestivalen kom Mika över, o vi spelade Guitar Hero och sällskapsspelet "Med andra ord". Var skitkul spel.

Behövde bara laga till 2 mjölkersättnings-mål till Wilma den kvällen/natten.
Hade druckit enbart några få klunkar rött vin till maten, så jag gav sista bröstet vid 9 på kvällen. Sen somna hon för natten.
Vaknade inte försän kl.5 på morgon... shit va trött jag var. Skulle precis gå o lägga mig för o sova, hade suttit uppe i 1 timme o mjölkat ur bägge brösten. Mjölken tog ju aldrig slut...haha..
Förstår inte hur folk FRIVILLIGT väljer o sluta amma (okej de som inte kan). Vilket jobb o hålla på o värma upp mjölkersättning jämfört med o bara slänga fram tutten. :) Jag vägrar ju micro, eftersom det tar död på vitaminer. Så vattenkokande gäller för mig.
I vilket fall, efter hon fått sin mjölk gick jag o la mig.
Klockan 930 vakna hon igen o var hungrig. Värmde mer mjölk... o så pumpa jag ut mjölk igen efter frukosten.
Vid 14 gav jag henne tutten... då hade det ändå gått 12 timmar sen jag drack sista klunken vin.

HÄr är en bild på mitt dröm-köksbord o köksstolar... e så sjukt fint.
Kostar bara 22.000 svenska kronor..haha.... lite väl mycket pengar va?
Men det är så sjukt snyggt så jag bara vill ha, vill ha, vill ha....

vitlackerad ekbord, o så de silverbena är så snygga till.
O så vita läder eller skinnstolar.
BAra bordet går på 10.000.
Stolarna kan man alltid hitta lika snygga som är billigare än de på bilden.
De på bilden kostar 2.000 kr/styck, men går o hitta för 800-1000 kr/st åtminstone.
Men hur löser man bordet, så man hittar ett likadant för åtminstone halva priset????

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0