Lilla Wilma

Vi kallar henna alltid "Lilla Wilma".. säger sällan bara "Wilma" till henne... :D


Hon ler jättemycket nu också.... första leendet var på nyårsafton, sen har det bara blivit mer o mer o mer...
Men... det tråkiga är att jag lyckas aldrig få med det på foto. Så fort jag drar fram kameran, så slutar hon le.
O studerar kameran istället med stor koncentration. :(

Hon har äntligen lyckats bli riktigt stark i nacken också.. Inte samma tjur-nacke som Emilia hade, som var någorlunda stabil redan från dag ett...
Wilma har hållt upp huvudet när man håller henne i famnen, men när hon ligger på mage så har hon inte riktigt orkat. Först nu i dagarna som hon orkar ligga med huvudet uppe länge, länge... åtminstone 5 min sen åker huvudet ner i backen. ;)
O vänt sig från mage till rygg gjorde hon första gången för en vecka sen, och igår gjorde hon det igen.


Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

oj va duktig hon är! jag minns iofs inte riktigt vid vilken ålder rull-runt brukar komma, men nog känns det som att Maali var äldre än så innan hon snurrade runt!



läste om era sjukdomar också. usch och stackars. hoppas ni kryat er ordentligt nu?



massa hälsningar!

2010-02-05 @ 18:42:38
URL: http://ullrika.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0