Ingen som liknar mig???

Buhu buhu..... gjorde en likhets-räknare eller vad man nu kallar det... en look-a-like inom familjen.

Wilma liknar Roger med 54% o mig med bara 46% (eller ja okej då, det är väl helt okej ändå).
Men Emilia liknar Roger med 79% och mig med ynka 21%...snyft snyft...

Fast då vet man i alla fall att inte brevbärarn varit i farten hihihihi

Inte många bilder det finns på oss 4 ihop... hittade en jul-bild... snacka om att det var bråttom o få ett kort med oss, innan det utbröt kalabalik....

Ett bra kort blev det väl i alla fall? Vi hade typ 2 sekunder där Emilia satt still....
Sen flög tomteluvan av...
Vad säger ni om det här? hahaha... tomteluvan bort o fort iväg..

Eller det bästa av dem alla..... här märker vi vad som händer under de få sekunder vi fotades...blev totalt 3 foton.... handla väl om 4-5 sekunder totalt... o från bild 1 till sista bilden hände det mycket på de få sekunderna hahahaha

hahah... Roger ser ut om ramla in i öppna spisen, wilma gallskriker, Emilia är på väg o springa nånstans o kusinerna tröttnade på o titta på o ville vara med i bild istället. hihih

Kommentarer till mig
Postat av: ullisar

måste bara skriva ett par rader här för jag blev så himla full i skratt när jag läste om ert fotograferingsproblem!! ja jisses... jag känner så väl igen det :D

2010-02-05 @ 18:43:38
URL: http://ullrika.se
Postat av: Sofie

Hihi! Det första fotot är jättefint på er iallafall :) Så söta allihopa

2010-02-05 @ 19:14:19
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha, kalabalik kan man lugnt säga. Tihi.

Stackars dig, är dina barn mest lik pappa. =) Fast det var väl lika bra. ;-) Hehe. Men Emilia har din blick när hon blir sur eller ser butter ut. Precis sån blick som du hade när du var liten. Blir skrämmande likt dig. Får se hur Wilma kommer att "utvecklas".

2010-02-06 @ 01:02:41
Postat av: Sofie

Salem och Ola var helt klart bäst! :)

Håller med om att den där "rocklåten" var förbannat tråkig... vi satt och väntade på att de skulle börja rocka loss ordentligt. Förstår inte hur den kunde få så många röster.

Jessica A var också riktigt trist.

Men själva melodifestivalen var kul, bra programledare :)



Frågade precis L vilket datum han tror att bebis kommer.. 23/2 svarade han.. Jag tror nog på den 5/3..



Puss!

2010-02-07 @ 15:44:20
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0