Brrrrrr....ka-a-a-a-allt

Idag var det ruskigt kallt ute.... höll på o frysa sönder idag när jag gick o lämna Emilia på dagis kl 845.
O så var jag sjukt trött när klockan ringde, tom Emilia var svårväckt på morgon... men är nog jag som är för snäll när jag försöker väcka henne, lite stillsamt med mina små trudelutter... för så fort Roger hojtade "EMIIIILIA" inifrån köket..så flög hon upp med ett leende...haha...

När jag kom hem vid 0930 hade jag fått ett jätteroligt sms på mobilen... som gjorde mig varm om hjärtat. :)
Återkommer om det senare....

Måste bara säga att jag älskar Roger o mina barn (Emilia & Wilma) så otroligt mycket så det nästan gör ont ibland.
Vad skulle jag göra utan dom?

Kommentarer till mig
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman..Hoppas att allt är bra med dig och allt är underbart med fmailje livet som det är för mig :)

Det är jätte bra med mig och min prins..Livet är så underbart som det bara kan vara..Hoppas att du med har soligt och skönt väder denna torsdag.kram kram

2010-02-11 @ 14:47:09
URL: http://blondis81.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0